Szűrés

A(z) Viber kulcsszót tartalmazó cikkek

A Viber új funkciói fejlett ügyfélélményt és növekvő márkaláthatóságot kínálnak

2023. január 23. -

A Rakuten Viber, az üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője két jelentős újítást jelentett be világszerte, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

Tovább

Máris lemondtál az újévi fogadalmaidról?

2023. január 18. -

Nemrég tettük meg újévi fogadalmainkat, amelyekkel arra törekszünk, hogy az elkövetkező 12 hónapban kihozzuk magunkból a maximumot. Néhányunk számára viszont már el is érkezett az idő, hogy elkezdjük feladni őket. Nehéz hosszú időn keresztül kitartani terveink mellett, és az egyetlen biztos módja annak, hogy ne szegjük meg őket, ha nincsenek is. 

Tovább

A Viberen 20%-kal növekedett a magyar csatornák és közösségek száma 2022-ben

2022. december 17. -

A Rakuten Viber, a hangalapú kommunikáció és az azonnali üzenetküldő szolgáltatások egyik vezető globális vállalata most megosztja azokat a főbb trendeket, amelyek 2022-ben meghatározták, hogyan használják a magyar felhasználók és a márkák az alkalmazást. A japán e-kereskedelmi óriásvállalat, a Rakuten tulajdonában lévő kommunikációs alkalmazás világszerte több mint 1 milliárd androidos letöltéssel rendelkezik. 2022-ben Magyarországon a Viber birtokolja az okostelefon penetrációjának 68%-át, így az ország egyik vezető kommunikációs alkalmazása.

Tovább

Ezek a trendek alakítják jelenleg a mobil marketing iparágat

2022. november 23. -

Az elmúlt évtizedben a mobil marketing szektor jelentős fejlődésen ment keresztül a technológiai újításoknak és a fogyasztói magatartás változásának köszönhetően. Napjainkban már tevékenységek széles skáláját öleli fel, a hagyományos SMS marketingtől kezdve az olyan kifinomultabb megoldásokig, mint a helyalapú hirdetések, és az üzenetküldő alkalmazásokon belüli marketing. Ahhoz, hogy a lehető legtöbbet lehessen kihozni a mobil marketing új lehetőségeiből, a vállalkozásoknak érdemes megismerni azok képességeit és a háttérben álló trendeket is.

Tovább