Szűrés

A(z) okostelefon kulcsszót tartalmazó cikkek

Ragadd meg, amit nem tudsz

2023. május 30. -

A modern, pörgős, digitális világban könnyű szem elől téveszteni a kisebb, látszólag jelentéktelen pillanatokat, amik igazán varázslatossá teszik az életet. Ezek a momentumok csak úgy elsuhanhatnak mellettünk, ahogy feladatról feladatra zakatolunk hétköznapjainkban, már-már odatapadva a képernyőkhöz. Pedig ezekben a mulandó pillanatokban lelhető meg az élet esszenciája – azokban az apróságokban, amelyek szünetre és reflekcióra késztetnek, és amiknek köszönhetően igazán értékelhetjük a körülöttünk lévő világot. A HONOR Magic5 Pro azzal a céllal készült, hogy segítse az embereket az ilyen értékes, gyakran megfoghatatlan mozzanatok megörökítésében. Így ragadható meg a láthatatlan szépség.

Kulcsszavak: HONOR, okostelefon
Tovább

Szemkímélő funkciókkal véd a HONOR Magic5 Pro

2023. május 28. -

Napjainkban a technológia kikerülhetetlen eleme a hétköznapoknak, így létfontosságú, hogy azzal is foglalkozzunk, hogy a digitalis eszközök milyen hatással vannak szemeinkre. A HONOR Magic5 Pro, a vállalat legújabb csúcskategóriás készüléke számos szemkímélő funkcióval óvja a felhasználók látását. 

Kulcsszavak: okostelefon, HONOR
Tovább

Már Magyarországon is kapható a HUAWEI P60 Pro

2023. május 26. -

Június 1-től Magyarországon is kapható a Huawei legújabb prémium kategóriás, kiemelkedő fotós képességekkel rendelkező okostelefonja, a HUAWEI P60 Pro. A készülék iparágvezető fejlesztéseket hoz a mobilfotózás terén, a P60 Pro-t továbbfejlesztett optikai rendszerrel, valamint a piacon elsőként többlencsés Ultra Lighting telefotó kamerával szerelték fel. A 88W-os SuperCharge töltésnek köszönhetően a HUAWEI P60 Pro mindössze 10 perc alatt 50 százalékra feltölthető Turbo módban, a készülék különleges Kunlun Glass kijelzője pedig rendkívüli törésállóságot biztosít. 

Kulcsszavak: okostelefon, Huawei
Tovább

Napi 4 órát játszik a gyermek a telefonjával. Veled mennyit?

2023. május 23. -

A 8–15 éves, iskolás korosztály mobiltelefon-használatát és online viselkedését vizsgálta egy újszerű komplex módszertannal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég. A tanulmányból kiderült, hogy a vizsgált korosztály tekintetében az átlagos napi képernyőidő 234 perc, azaz naponta közel 4 óra, a legtöbben a közösségi médiát használják, és azon belül is a TikTok vezet.

Tovább