Szűrés

A(z) Esportmilla kulcsszót tartalmazó cikkek

Konferencia az e-sportról

2022. november 19. -

A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire. 

Tovább

A felnőtt lakosság 56 százaléka szokott játszani videójátékokkal

2022. június 22. -

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.

Tovább

Újra élőben díjazták az e-sport kiválóságait

2022. április 4. -

A K&H Az Év Esportolója 2021 díjak nyerteseit 2022. április 2-án ismét élő díjátadó gálán hirdették ki az Országos Gaming Expo rendezvény budapesti eseményén. A 22 díjazottat a szakmai zsűri választotta ki a közel 200 jelölt közül, a közösségi szavazatok, valamint szakmai szempontok alapján. A díjazottak elismerésének indoklásában nemzetközi és hazai sikerek, kitartó munka, rengeteg gyakorlás és elhivatottság rejlik. 

Tovább

540 ezer főre tehető a magyar e-sport közösség

2020. június 20. -

Az e-sport iparág évről évre növekszik Magyarországon, 2020-ban 540 ezer fő az e-sport közösség bázisa, melynek piaca közel 42 milliárd forintos forgalmat generál. A sport területhez való kapcsolódás is erősödik, egyre nagyobb az igény a sportklubok csatlakozására - derült ki az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár negyedik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Tovább