A Huawei Ascend P7 nyerte az EISA „European Consumer Smartphone 2014 – 2015” díját

Kütyü Magazin - 2014. augusztus 18.

A Huawei nyerte az EISA (European Imaging and Sound Association) „European Consumer Smartphone 2014 – 2015” (Európai fogyasztói okostelefon 2014 – 2015) díját az Ascend P7-tel, a vállalat legújabb csúcskategóriás készülékével. Ez a második egymást követő év, hogy az EISA a Huaweit díjazza: 2013-ban a 6,18 mm-es, ultravékony Ascend P6 lett a cím nyertese.

 

Az Ascend P6 sikerének hullámát meglovagolva a 4G LTE-képes Ascend P7 újraértelmezi az okostelefonok által nyújtott élményt. Az EISA elismeréssel nyilatkozott a „gyönyörű üveg borítású” „fekete vagy fehér színben, vonzó áron elérhető” Huawei Ascend P7-ről, és kiemelte a „két kamerát, amelyek közül a 8 MP-es előlapival nagy felbontású szelfiket készíthetünk, míg a 13 MP-es hátlapi kameráját vakuval és további kiegészítő applikációkkal szerelte fel a gyártó.”  

„Nagy örömünkre szolgál, hogy átvehettük ezt a díjat. Az elismerés számunkra azt bizonyítja, hogy kihívás elé állítjuk az iparágat azáltal, hogy újraértelmezzük az okostelefonok designját és új lehetőségeket nyitunk a kamera használatában és a kapcsolódásban.” – nyilatkozta Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketingért felelős alelnöke. „Még ennél is több meglepetést tartogatunk szeptemberre, az IFA 2014 rendezvényre, hiszen azon dolgozunk, hogy még több ember számára, világszerte „Lehetségessé Tegyük” (Make It Possible)  a nagyszerű technológia élvezetét.”

 

 

Az Ascend P7-ből - amely megvásárolható Európában, az ázsai és csendes-óceáni térségben és Latin-Amerikában is - eddig több mint kétmilliót adtak el. A készülék Magyarországon mindhárom mobilszolgáltatóknál kapható, továbbá kártyafüggetlenül is elérhető.

2013 szeptemberében, amikor a Huawei Ascend P6-ot választották „Európa Legjobb Fogyasztói Okostelefonjának”, egy „meglepően jól felszerelt és nagyon vonzó áron elérhető okostelefonként” jellemezték. Az Ascend P6 mára több mint 100 országban kapható, és megjelenése óta az eladott készülékek száma már a 4 milliót is átlépte. A Huaweit a Canalys, az IDC és a Strategy Analytics piaci elemzései a globális okostelefonszállítók listájának harmadik helyére tették 2014 első negyedévében és 2013-ban, illetve a vezető értékesítők között a tavalyi évhez képest a legnagyobb növekedést tudhatja magáénak a cég.

 

 

 

 

Vissza