Szűrés
A(z) könyv kulcsszót tartalmazó cikkek
A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
Megjelent az első Magyarországon készült, esettanulmányon alapuló Instagram marketing szakkönyv, az Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához. A formabontó könyvben négy szakember, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást – kizárólag az Instagramon.
Azt ismered, hogy 4 szakember 9 hét alatt felépít egy menő Instagram fiókot a nulláról?
November 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül.
Lendületet kaphat az e-könyv Magyarországon
Miközben egyre kevesebben és egyre kevesebbet olvasnak könyvet, a digitális világban soha nem látott mértékben nő a szöveges tartalomfogyasztás. Ezt az ellentmondást az e-könyvpiac oldhatja fel, amely előtt szakemberek szerint komoly jövő áll.
Viselhető könyvvel átélhetők a karakterek érzelmei
Érdekes találmánnyal rukkoltak elő a Massachusettsi Műszaki Egyetem (MIT) kutatói. A viselhető könyv speciális szenzorok révén érzékeli, hol tartanak benne, és egy különleges mellényen keresztül a cselekménynek megfelelő ingerekkel bombázza az olvasót.