Szűrés

A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek

Hiába okos a telefonunk, ha adatainkat gyerekjáték ellopni

2020. április 24. -

Magán és munkahelyi levelezések, online bankolás, vásárlás, számlák befizetése, egészségügyi állapot nyomon követése. Csak pár feladat, amit ma már bárki játszi könnyedséggel elvégezhet okostelefonján, a járványügyi helyzetben pedig még inkább a digitális megoldások felé fordulunk. A felhasználóknak ehhez fontos adatokat is meg kell adniuk, amelyek illetéktelen kézbe kerülése komoly, sok esetben pénzügyi károkat is okozhat.  Bár a távolból dolgozó adathalászok ilyenkor is vadásznak a készülékeinken tárolt bizalmas tartalmakra, a magyarok közel sem tesznek meg mindent bizalmas adataik védelmében – derül ki a Groupama Biztosító országos kutatásából.

Tovább

Vajon elfogadják saját öregedésüket az okostelefon-tulajdonosok?

2019. szeptember 26. -

Súlygyarapodás, kopaszodás, szem alatti karikák – az öregedés e jelei zavarják a leginkább a magyarokat, derül ki a Huawei legújabb kutatásából. A gyártó több mint 700 okostelefon-tulajdonos körében végzett felmérésében többek között arra volt kíváncsi, hogy a 25-45 év közötti nők és férfiak elfogadják-e saját öregedésüket, illetve felvállalják-e vagy megpróbálják különböző filterekkel eltüntetni a kor látható jeleit a közösségimédia-felületeken. Az eredmények alapján a felhasználók inkább a természetességet kedvelik, mégis negyedük szerkesztett már át fotót azért, hogy ne látszódjanak az arcán, vagy a testén az öregedés nyomai.

Tovább

Nagyon népszerű a 4G-s mobilinternet

2019. február 12. -

Gyors ütemben terjed itthon a 4G-s mobilinternet, amellyel a hazai okostelefon-használók közel 80 százaléka kapcsolódik a világhálóra a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint. 

Tovább

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok

2019. január 21. -

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Bár a plázák látogatottsága egyre emelkedik, egyre többen használnak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki a Selectivv legfrissebb elemzéséből. A magyar piacra 2018-ban belépett kutatócég vásárlási szokásainkat, mozgásunkat mobiltelefon-használatunk elemzése segítségével képes a kereskedelem számára hasznos adatokká formálni.

Tovább