Szűrés

A(z) kulcsszót tartalmazó cikkek

Négyszeresére nőtt a hívások száma a Rakuten Viberen

2020. április 8. -

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

Tovább

Elindult az MKB VideóBank

2020. április 8. -

Az MKB Bank elindította MKB VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül tudják intézni ügyeik egy részét. A banki tanácsadók személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel állnak rendelkezésre.

Tovább

A ZoneAlarm új biztonsági megoldása az online fenyegetések ellen

2020. április 7. -

A Check Point Software Technologies Ltd., bejelentette ZoneAlarm Web Secure Free megoldását, ami 100%-os védelmet biztosít az adathalászat, a kártékony letöltések és a veszélyes weboldalak ellen. 

Tovább

Ingyenesen használható a VVC Live felhőalapú ügyfélszolgálati szoftvere

2020. április 7. -

A koronavírus által kialakult krízishelyzet hatására a bejövő hívásokat fogadó szervezetek sorra zárják be telephelyeiket, így ügyfélszolgálati munkatársaik nem tudják ellátni azt a feladatot, amire most a legnagyobb szükség van – a lakosság megfelelő informálását és támogatását. 

Tovább