Megújított portfólióval és „Brutális nyárral” nyitja a fesztiválszezont a djuice

forrás Prim Online - 2012. június 21.

2012. június 5-én debütált a djuice új portfóliója, amelyben a korábbi feltöltőkártyás ajánlatok helyébe egyedüliként a Control tarifacsomag lépett. A korhatár nélkül elérhető Control időszaki díj mellett kedvező díjszabást és 100 MB-os adatforgalmat kínál a szolgáltató jelenlegi és új ügyfeleinek. Az ajánlatot bemutató kampány zenei aláfestéséről a Soerii & Poolek duó legújabb száma, a „Brutális nyár” gondoskodik.

Control néven új egységesített tarifacsomagot vezet be a djuice, amely az eddig forgalmazott feltöltőkártyás ajánlatok helyét veszi át a szolgáltató kínálatában. A Control kezdőcsomagja 790 Ft-os időszaki díj mellett kínál kedvezményes 35 Ft-os belföldi perc- és SMS díjat hálózaton belül és kívül, minden napszakban, valamint 100 MB belföldön leforgalmazható adatmennyiséget. Az ajánlat életkortól függetlenül, mindenki számára elérhető. Készülék nélküli vásárlás esetén a kezdőcsomag ára 2690 Ft, amely 1000 Ft kezdőegyenleget tartalmaz.  

Az egységes tarifacsomag bevezetésével együtt indul a djuice nyári kampánya „Osztod vagy mondod?” néven, amelyben a híres zenészekből alakult buliegyüttes, a Soerii & Poolek is központi szerepet kap. A duó feltűnik a kampány reklámfilmjében, és új számuk, a „Brutális nyár” ebben a videóban lesz először hallható. A szám a kampány kezdetétől egy teljes hónapon át letölthető a http://www.djuice.hu/osztom-mondom oldalon. A djuice és a Soerii & Poolek Facebook oldalán további exkluzív tartalmak és nyereményjátékok várják a fiatalokat.

 

Vissza