Új ruhába öltözik a Google Play Áruház

Farkas Norman - 2014. július 14.

Napvilágra került néhány képernyőfotó, melyek az androidos tartalomáruház megújult dizájnjáról árulkodnak. A könnyebb áttekinthetőséget az esztétikummal ötvöző módosítások várhatóan az Android L megjelenésével egyidőben válnak élessé.

Az Android Police jóvoltából kerültek nyilvánosságra az alábbi képek, melyek a Google Play Áruház átszabott felületét mutatják be. A bolt könnyebb áttekinthetőségét, illetve a tartalmak gyorsabb vásárlás előtti megismerését célzó felületi újításokat vélhetően az Android L megjelenésekor vezeti be a Google. Erre utal legalábbis, hogy a vizuális ráncfelvarrás a Google I/O-n bejelentett L Preview látványvilág részét képezi, és igazodik az Android L Material Designjához.

Egyelőre úgy fest, hogy a Google Play asztali – vagyis böngészős – verzióját nem, csak az okostelefonos és táblagépes alkalmazásait érinti.

 

 

A legfőbb változás az egyes tartalmak kifejezőbb megjelenítésében rejlik. Az alkalmazásoknál a háttér és logó karakteresebben jelenik meg, a filmek esetében a háttérképre bökve máris nézhetjük az adott előzetest. Így gyorsan megismerhetjük a tartalmakat, mielőtt betennénk őket a virtuális kosarunkba. Akadnak egyéb módosítások is, például a megosztás gomb új helyre került, s immár lehetőség van a tartalmakhoz tartozó leírások teljes képernyős olvasgatására is.

 

 

 

 [Forrás: Android Police]

Vissza