Digitális kelléktár kisvállalkozásoknak a Telekomtól

Kütyü Magazin - 2022. március 21.

A kisvállalkozók többsége ritkán szakít időt a munkán kívül másra, mert úgy vélekedik, hogy személyes jelenléte nélkül megáll az üzlet – derül ki a Telekom kutatásából. A vállalat digitális megoldásokkal kívánja csökkenteni a vállalkozókra nehezedő terhelést, hogy jusson idejük más fontos dolgokra is, így például feltöltődésre, miközben az üzlet zavartalanul és hatékonyan megy tovább. 

Minden második magyar kisvállalkozó tudatosan próbál figyelni arra, hogy a vállalkozásán túl más dolgokra is legyen ideje, ténylegesen viszont ritkán adódik lehetősége a munkán kívüli feltöltődésre - derül ki a Telekom Hello Biznisz közösségi oldalán végzett, több ezer vállalkozó válaszait tartalmazó minikutatásból*. A jelenség mindenkinek ismerős, aki otthon van a kisvállalkozások világában: nem enged az üzlet, vagy a kontrolligény miatt nehéz elengedni az üzletet. Mint a kutatás adataiból kiolvasható, a kisvállalkozók úgy vélekednek, hogy a személyes jelenlétük nélkül megáll az üzlet. Az okok között a legtöbben azt említik, hogy nincs, aki helyettesíteni tudná őket (51%), vagy attól tartanak, hogy a távollétük miatt ügyfeleket veszítenek (24%). Pedig a digitalizáció segítségével a vállalkozások úgy növelhetik az üzleti hatékonyságot és az adatbiztonságot, hogy közben az időprés szorítása is enyhül. A Telekom olyan „non-stop biznisz” digitális megoldásokkal siet a vállalkozók segítségére, amelyek a terhek egy részét leveszik a vállukról, így az üzletmenet akkor is zavartalan marad, amikor a vállalkozó nincs jelen. A kutatás arra is rávilágított, hogy ha sikerülne több időt felszabadítani, azt a többség (48%) a családjára fordítaná.

A megoldás kulcsa a Magenta 1 non-stop Business: egy olyan szolgáltatásokkal és képességekkel összeállított csomag, amelyet a Telekom kifejezetten a vállalkozások igényeihez és elképzeléseihez igazított.

A csomag részeként a folyamatos online elérést és a nagy sebességű adatkapcsolatot a választható sávszélességű új üzleti vezetékes net biztosítja. Annak érdekében, hogy a hozzáférés és a vállalkozás adatai is biztonságban legyenek, az új csomagok esetében az ingyenes felhő alapú adatbiztonsági megoldás, a Cisco Umbrella gondoskodik.  A folyamatosság az üzleti vezetékes internetnél szó szerint értendő: a Telekom tavalyi adatai alapján a szolgáltatás 99,95%-os rendelkezésre állással működött. Üzleti internet szolgáltatásunkhoz a „faltól falig” stabil kapcsolat kialakítása érdekében pedig kiegészítőként Üzleti Okoswifi csomag is választható, Üzleti Wifi asszisztenciával. Az opcionális Okoswifi olyan, az üzlethelyiség méretéhez, illetve a vállalkozás paramétereihez igazodó vezeték nélküli megoldást nyújt, amely a fizikai tér (iroda, raktár, eladótér stb.) minden pontján garantálja a megbízható netkapcsolatot.

Mivel az idő a kisvállalkozások életében mindig kulcstényező, új létesítés esetén a Telekom vállalja, hogy 5 munkanapon belül beköti és élesíti a megrendelt vezetékes internetet. A Magenta 1 Business csomaghoz szükséges még mobil előfizetés is, mely a portfóliónk elemeiből rugalmasan összeállítható.

„Évek óta figyelünk a kis- és középvállalkozásokra, segítjük őket olyan digitális fejlesztésekkel, tudással, edukációval, amelyek nem csak digitalizációs, de üzleti szempontból is jelentős előrelépést jelentenek számukra.  A Telekom Hello Biznisz edukációs platform révén, illetve a szolgáltatásfejlesztési tapasztalataink nyomán jól ismerjük azokat a digitális megoldásokat, amelyek a kisvállalkozások számára is lehetővé teszik a hatékony időgazdálkodást, hogy a számukra fontos dolgokra koncentrálhassanak. A Magenta 1 Business pedig egyszerre képes rá, hogy mozgásban tartsa az üzletet, és kiegyensúlyozottabbá tegye azok mindennapjait, akiknek a vállalkozásuk működtetése tölti be az életét. Olyan „non-stop biznisz” megoldásokra törekedtünk, amelyek térben és időben is kitágítják a vállalkozók lehetőségeit, hogy a szabadabb időbeosztás, a kevesebb teher és a rugalmasság miatt több idejük jusson más fontos dolgokra.” – mondta Iski István, a Telekom kkv szegmens igazgatója.

________________

* A Magyar Telekom 2022.  márciusában a Telekom Hello Biznisz közösségi média oldalán végzett, 4964 vállalkozó által kitöltött nem reprezentatív felmérése alapján

Vissza