Adidas miZX Flux – Hordd a kedvenc fotód a lábadon!

Farkas Norman - 2014. november 21.

Az Adidas útjára indította új szolgáltatását, aminek jóvoltából teljesen egyedi, a saját fotónkkal ellátott cipőre tehetünk szert. A viselni kívánt képeket a szolgáltatáshoz tartozó mobilalkalmazásban szabhatjuk leendő lábbelinkre, az elkészült terveket pedig akár meg is oszthatjuk barátainkkal.

Elindult az Egyesült Államokban az Adidas korábban beharangozott miZX Flux szolgáltatása, ami lehetőséget kínál arra, hogy kedvenc mobilos képeinket a cipőnkre nyomtathassuk, s így teljesen egyedivé tegyük azt, illetve megcsillogtassuk kreativitásunkat.

A szolgáltatás egy iOS és Android platformon egyaránt elérhető mobilalkalmazás segítségével működik, amelyben megadhatjuk a kívánt méretet és a rendelésünk részleteit, illetve az alábbi képernyőfotón látható módon ráilleszthetjük a cipőre egyéni – akár a telefonunk galériájából kiválasztott – képünket, amit forgathatunk, átméretezhetünk, vagdoshatunk is a kívánt eredmény elérése érdekében. Az elkészült terveinket elmenthetjük az app „cipősdobozába”, és kedvünk szerint kísérletezhetünk tovább. Lehetőség van az elkészült munkáink közösségi hálózatokon való megosztására is, így kikérhetjük róluk ismerőseink véleményét.

 

 

Az Adidas irányelveket is kínál a szolgáltatás használatához, például azt tanácsolja, hogy a megfelelő eredmény érdekében ne alkalmazzunk szöveggel teli fotókat. A vállalat egyébként nagyon odafigyel minden miZX Flux rendelésre: többek között azt is ellenőrzi, hogy a beküldött anyagokban felhasználtunk-e jogvédett anyagokat, ezért már a tervezéskor érdemes erre ügyelni (saját készítésű fotók előnyben).

Az miZX Flux jelenleg kizárólag a tengerentúlon érhető el, egy egyedi képpel nyomott cipő ára 110 dollárról indul. A szolgáltatás hamarosan Európában is elérhető lesz, az Adidas közleménye szerint Ausztriában, Belgiumban, Finnországban, Franciaországban, Németországban, Írországban, Olaszországban, Hollandiában, Spanyolországban, Svédországban és az Egyesült Királyságban is elkezdhetnek agyalni a vásárlók, milyen fotót hordanának szívesen a lábukon.

 

 

[Forrás: Übergizmo]

Vissza