Korlátlan internet a mobilon, már nem csak meglévő UPC előfizetőknek

Kütyü Magazin, 2016. április 19. 15:21

A UPC Mobil bevezetésével egy évvel ezelőtt vált teljes körű 4P – azaz internet, tévé, telefon, mobil – szolgáltatóvá a UPC Magyarországon. Korlátlan adatforgalmat biztosító mobilcsomagjaival a vállalat szembement a telekommunikációs piac korábbi megrögződéseivel.

A lépés tökéletesen bevált a távközlési cégnek, és új lehetőségeket nyitott meg a videós tartalmak fogyasztására vágyó felhasználók előtt – mindezt a társaság mobilhasználati kutatása is igazolta, mellyel az ITHAKA kutatócéget bízták meg. Az évforduló kapcsán rendezett háttérbeszélgetésen a  cég bejelentette: korlátlan mobilcsomagjait hasonló kedvezménnyel kínálja a szolgáltatási területén élő összes ügyfelének, mint a UPC előfizetőknek.

A UPC 2015 tavaszán lépett piacra korlátlan adatforgalmat biztosító mobilszolgáltatásával. Az eltelt egy év tapasztalatairól és friss kutatásának eredményeiről a társaság a sajtónak szervezett szakmai beszélgetésen számolt be. „Egy évvel ezelőtt azzal a kifejezetten bátor, de logikus és stratégiailag átgondolt döntéssel léptünk a mobilszolgáltatói piacra, hogy versenytársaink közül egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk ügyfeleinknek.” – mondta Magnus Ternsjö, a társaság vezérigazgatója a sajtóeseményen. „Az elmúlt egy évben bebizonyítottuk, hogy méltó versenytársai vagyunk a többi szolgáltatónak, és az ügyfeleinktől érkező visszajelzések is megerősítettek benne, hogy jó úton járunk. Előfizetőink nagyra értékelik a nyugalmat, amit UPC Mobil korlátlan adatforgalma biztosít nekik az internetezéshez.”  

Az ügyfelek elégedettségét a vállalat belső felmérései is igazolták, de a UPC szélesebb képet szeretett volna kapni róla, miként viszonyulnak előfizetői a korlátlan adatforgalom és az ebből fakadó szabadság élményéhez. A cég ezért megbízta az ITHAKA kutató céget, hogy egy UPC-s és nem UPC-s előfizetőket egyaránt tartalmazó ezerfős mintán vizsgálják meg, miként hat a korlátlanság az okostelefon-használatra. A felmérés legérdekesebb eredményei a következők voltak:

A felmérésben az okostelefonnal kapcsolatos legjellemzőbb gondolattársítások a “hasznos”, „szabadságot ad” és a „kapcsolat” voltak. “Örülünk ennek az eredménynek, hiszen éppen az volt a célunk, hogy korlátlan szabadságot adjunk ügyfeleinknek az internetezéshez, és hogy soha ne kelljen aggódniuk az adatforgalom miatt.” – mondta Herenyik Györgyi, a UPC termékmenedzsmentért felelős igazgatója. A vezető mindezt azzal a bejelentéssel egészítette ki, hogy a UPC Magyarország kedvezményes szolgáltatását megnyitja a szélesebb közönség előtt. A cég a szolgáltatási területén élőknek csaknem ugyanazzal a kedvezménnyel – mindössze ezer forintos árkülönbséggel – biztosítja minden csomagját, mint a UPC előfizetőknek. 

“A UPC Mobil természetes része a UPC ökoszisztémájának, mely tökéletesen egészíti ki az otthoni tévézést, a videós és más szórakoztató tartalmak fogyasztását.” – mondta Magnus Ternsjö a szolgáltatás UPC portfolióban betöltött szerepével kapcsolatban. „A jövőbeli fejlesztéseink irányát továbbra is ügyfeleink igényeihez igazítjuk, hiszen innovációinkkal mindig az ő elvárásaiknak igyekszünk megfelelni. Mi vagyunk Magyarország leggyorsabban növekvő mobilszolgáltatója, a célunk, hogy idén is jelentősen növekedjünk, és továbbra is a legkiválóbb szolgáltatást nyújtsuk előfizetőinknek.”