Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll

Kütyü Magazin, 2015. december 25. 09:20

Az LG első Super Bowl reklámfilmjét Ridley Scott produkciós cége, az RSA Films készíti, Jake Scott rendezi, középpontjában pedig az OLED technológiája áll. 

Az LG Super Bowl 50 reklámfilm jól példázza a vállalat új technológiák feltárása, felkutatása iránti elkötelezettségét és azt az üzenetet, hogy az OLED TV nemcsak egy új TV, hanem egy teljesen új korszak a televíziózás történetében. 

Az LG reklámfilmje az apa-fiú páros tapasztalatából és kreativitásából merít. Ridley Scott Mentőakció-ja (The Martian) nemrég nyerte el a National Board of Review, 2015 Legjobb Rendezése Díját, illetve begyűjtött egy Golden Globe nevezést is legjobb film kategóriában. Scott áttörő sikerű, 1984-es Macintosh reklámját a Forbes magazin minden idők legjobb Super Bowl reklámjának választotta. Jake sem marad le az apjától, már hat Super Bowl reklámot tudhat maga mögött, amelyek közül az egyiket, a Budweiser „Lost Dog” kisfilmjét az USA Today tavaly a legjobb reklámnak választotta.