Budapesten az LG legújabb ívelt készülékei

Kütyü Magazin, 2015. március 19. 16:35

A felhasználók mind szélesebb körének válnak elérhetővé az LG ívelt kijelzős szórakoztató elektronikai, mobilkommunikációs és IT készülékei. A csúcstechnológiás ívelt termékek nyújtotta szolgáltatások az egyedi megjelenésen túl korábban nem látott képélményt biztosítanak – a gyártó Budapesti eseményén mutatta be legújabb fejlesztéseit.

Az innovációk alapfilozófiája, hogy az egyenes vonal a technológiai fejlődés miatt szükségszerűen alakult ki, azaz ember alkotta forma, amely nem jellemző a természetben. Az innovációk iránya azonban mára megfordult és a természetes, ívelt formákat emeli be a csúcstechnológiás kijelzők világába.

Az ívek elsőként az LG innovatív OLED TV-portfóliójában jelentek meg 2013-ban. A vállalat ötéves fejlesztés eredményeként dobta piacra a világ első ívelt kijelzős OLED televízióját ekkor, amelynek technológiáját az emberi szem tanulmányozása alapján hozták létre az LG mérnökei. Az ívelt OLED-televízió az emberi látáshoz leginkább igazodó, tökéletes vizuális élményt teremti meg. Az innovatív hajlított forma a gyönyörű megjelenés mellett teljesen új, egyedi képet eredményez, a betekintési szögtől függetlenül. Az OLED TV-k enyhén ívelt kijelzőjének minden pontja azonos távolságra található a néző szemétől, ami a széleknél tapasztalható torzulást, illetve a kép részletgazdagságának csökkenését is kiküszöböli. Az OLED kijelző másik sajátja, hogy nincs szükség háttér-megvilágításra, maguk a pixelek bocsátanak ki fényt, így képes a legmélyebb fekete szín megjelenítésére.

 

 

Az ívelt kijelzők immár nem csak a szórakoztatóelektronika, hanem az IT megoldások terén is megjelennek az LG-nél. Az új kategóriát teremtő 34UC97 monitort, azaz a világ első ívelt 21:9 UltraWide monitorát nemrégiben mutatta be Magyarországon a gyártó. Ez a megjelenítő a világon elsőként egyesíti az ívelt IPS panel, a 21:9-es UltraWide képarány, az UQHD felbontás (3440x1440), illetve a 34 colos képátló előnyeit. A mind az otthoni, mind a professzionális felhasználói igényeknek is megfelelő monitor kiemelkedő képminőséget, Mac kompatibilitást és minden igényt kielégítő csatlakoztatási lehetőségeket kínál. Az 21:9-es monitorok dinamikusan fejlődő piacán az LG a piacvezető gyártó mind itthon, mind világ szinten egészen a kategória 2012 decemberi bevezetése óta. Magyarországon a tavalyi évben 10-ből 9 eladott 21:9-es képarányú monitor LG volt.

Az LG itthoni ívelt monitor portfóliója a következő hetekben tovább bővül, mivel bevezetésre kerül a 34UC87M modell, amely a 34UC97 üzleti célra szánt változata, illetve május folyamán várható a 29UC97 érkezése is, amely egy 29 colos ívelt UltraWide monitor lesz 2560x1080-as felbontással.

 

 

Az egyedi dizájnt és kivételes látványt adó ívelt fejlesztések az okostelefonok világát is átértelmezik – az íves kialakítás ebben a szegmensben is a kiemelkedő látvány, a valósághű és éles kép garanciája, továbbá ergonómiai szempontból is kiemelkedő élményt nyújt. A prémium kategóriás LG G Flex2 5,5 hüvelykes Full HD P-OLED kijelzője a hajlított kialakításnak köszönhetően minden szögből hihetetlenül éles és élénk képet mutat, miközben kecses és tartós kivitelt tesz lehetővé. A fejlesztések a telefon belsejében is folytatódnak, ahol a nyolcmagos Qualcomm Snapdragon 810 processzor felel a lenyűgöző teljesítményért. A G Flex2-t öngyógyító hátlappal vértezték fel, amely mindössze 10 másodperc alatt képes eltüntetni a mindennapi karcolódásokat. A „Fast Charge” (gyorstöltés) képességgel pedig alig több mint félóra alatt közel 50 százalékra feltölthető a 3000mAh-es akkumulátor.

Az LG célja, hogy a prémium funkciók és formavilág minél több felhasználó számára váljon elérhetővé. Az áprilisban Magyarországra is érkező, kivételes tudású és megjelenésű, kedvező árfekvésű középkategóriás mobiltelefonok éppen ezért mind megjelenésükben, mind működésükben a korábban leginkább csak prémium modelleknél megszokott jellemzőkkel érkeznek. Az LG Magna, LG Spirit, LG Leon és LG Joy mind vékonykeretű in-cell érintőkijelzős készülék, a Magna és Spirit ráadásul lágyan ívelt is, az általuk kínált felhasználói élmény (UX) pedig sok közös vonást mutat a G sorozat csúcsmodelljeivel.

 

 

„Célunk, hogy az LG innovációit a felhasználók legszélesebb köréhez eljuttassuk. A legújabb ívelt monitoraink által kínált élményt a játékosok, mozikedvelők, illetve a professzionális és félprofesszionális felhasználók is élvezhetik munkájuk vagy éppen szórakozásuk során. Sőt, ennél is tovább megyünk, hiszen a prémium okostelefonok mellett már több középkategóriás telefonunk is ívelt dizájnnal kerül a boltokba” – hangsúlyozta Youngnam Roh, az LG Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

 

A zászlóshajó, ívelt LG G Flex2 március végétől kapható Magyarországon. A készülék elsőként a Telenor kínálatában jelenik majd meg, extra egy év kijelzőtörés-garanciával és ajándék LG Tone Pro bluetooth headsettel. A csúcsmodellt a későbbiekben más szolgáltatónál, illetve hálózatfüggetlen változatban is meg lehet majd vásárolni. Az új középkategóriás készülékpaletta pedig április során kerül a boltokba Magyarországon.